Dag 6 - Min dag

Idag gick jag upp kvart i fem, hoppa på bussen 7 och åkte till skolan, hade en lektion och sen rast i 2,5 timmar som jag spenderade med tip, amanda, pernilla, kalle och hugo :3 vi är lite... speciella xD senare åkte vi till simmhallen och tränade på ett gym eftersom vi inte ville simma ^^ elr ja.. jag kan ju inte för min navelpiercing :3 men ja iaf så satt vi där och chillade med musik och så ^^ sen gick vi (Jag, Tip, Amanda och fadde) och mötte Jonas, senare åkte jag hem och sen jag kom hem har jag sovt 2 timmar och bara chillat och ska snart plugga inför en muntlig redovisning jag ska ha i morgon D: fett tråk....
här är lite bilder tagna idag ^^
(Pernilla, Tip, Jag ↓)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0