Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Linnea, är 17 år och bor från en liten skit by i dalarna, jag går inriktningen barn och fritid och kommer i framtiden jobba med barn.
Jag älskar Musik, lyssnar så gått som alltid på musik, somnar med de, vaknar med de, i skolan, på bussen, när jag duschar osv. Mitt absoluta favorit band är tokio hotel som ni kanske ser på min blogg ^^ men den genger jag lyssnar på mest är pop, hiphop och punk. Punk är det som är mest jag eftersom jag alltid lyssnat på det, min pappa är en gammal punkare så han lyssnade på de när jag var bebis så.... i sjuan/åttan var jag lite av en punkare också
Sen älskar jag även djur, har en katt och en kanin själv, men i familjen har vi 11 katter, 1 hund och 1 kanin om man räcknar med mina djur :3, min mamma och pappa är skillda så mamma har 6 katter och pappa 5 :) vill ni veta namnen också? aja skit samma dom heter Gizmo, Gimli, Kitta, Hälge, Nicke, nemo, Skrollan, Tussan, Kiara, Lillo och Lillis. Min kanin heter Jessi och hunden Morris
Orkar inte skriva mer xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0