inbrott i bilen igen

Nu har mamma haft för andra gången på två månader inbrott i bilen.... dom har förstört låset och massa saker på den.... -.- dom har försökt att ta den men misslyckat igen....
Nu vet vi "antagligen" vem det är iaf eftersom mammas kompis bor i de här området och såg att tre killar höll på med bilen så han filmade in det, vilket va väldigt tråkigt eftersom en av dom är en vän sen typ 10000 år tillbaka :c hoppas verkligen att han inte vet att de va våran bil...
annars idag har jag pluggat, spelat, vart ute och gått, solat och vart med fia :) och när jag skulle skjutsa hem henne (vid tolv på natten) så var det tre polisbilar utanför våran lägenhet o.o börjar tro att jag bor i ett slumkvarter seriöst xD
bjuder på denna bild som jag tog för skojs skull när jag hade tråkigt... planerade inte att lägga ut den direkt men nu blire så och skiter i om den är cp :)

Kommentarer
Postat av: Mattias94

så söt :) <3

2011-05-27 @ 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0