Sommarlov 16/6 -.-

Nu är man helt klar med skolan... skönt!!.... och typ alla får sommarlov idag elr i morgon men inte min skola inte...nejnej, vi får den 16 juni! ;O Idag är typ sista dagen att bli klar med allt, sen ska dom sätta betygen, så vad ska man göra nästa vecka då hade dom tänkt? jag ska iaf skita i skolan nästa vecka, palla komma dit för typ bowla och sånt, trååååkigt.... och juste! igår fick jag ett till MVG :3 i teknik, hade alla rätt :D hihi man kan bara man vill ;)
annars idag har jag bara solat i typ en halv timme sen blev de molnigt :S tror det kommer bli åska och sånt skit sen igen ;s
Här är några bilder från när jag sola idag... x) har man tråkigt så har man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0