sommarjobb

Här om dagen fick jag veta vart jag ska sommar jobba i sommar, och det blir på dagiset Grinden :) mitt gamla dagis som jag gick på när jag va liten :3 men.... skulle helldre velat vara på gärdet, där jag känner alla barn, menmen...  det blir dom två sista veckorna i Juli, hoppas det blir bättre än jobbet jag var på förra sommaren, alltså på kyrkågården, där jag BARA fick kratta hela dagarna, det va drygt....
jaja iaf så har jag pluggat nästan hela dagen, nu har jag bara 2 filmrecensioner, 2 prov jag måste plugga till och någon muntlig grej.... så nu äre inte så mycket kvar iaf :)
har jag något mer att skriva om...? emm... jo just nu sitter jag och kollar på "american dad" på MTV och ska lägga mig efter det. så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0