Glömde bloggen :$

Jag glömde bort bloggen igår natt :S men iaf så va jag med fia till typ halv tre på natten kanske, efter de satte jag mig lite vid datorn så det blev en lång natt igår x) och vaknade halv tolv :s när jag tittade ut var de jätte soligt så jag skyndade mig att duscha och fixa mig och när jag just hade satt mig för att sola så gick solen i moln... så typiskt min otur -.-'
annars idag har jag inget planerat, får väl se vad man hittar på, kanske blir att ringa typ John elr nån (a) x)
Bilder tagna för ca 10 min sen
lite väl u-ringat kanske... haha :$

Kommentarer
Postat av: th bloggen

sv: tack så mycket :) detsamma verkligen :D

2011-06-22 @ 14:37:21
URL: http://alltomth.blogg.se/
Postat av: kalle

fan va het! ;) <3

2011-06-23 @ 00:50:29
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 21:28:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0