Fredan <3

idag slutade jag tidigare, kl 12:20 för att vara exakt ^^, efter det gick jag in till centrum i mora med 2 nya vänner ifrån klassen och gick i lite affärer tills klockan blev typ 14, då åkte man hem och sov två timmar ändå är jag jätte trött nu :s så nu blire att se en film med en "powerking" och "japp" mjumsi :D
och nu äre fredag! sååååååå skönt!! kommer verkligen bara chilla denna helg och ladda inför måndag då klassen ska ut och gå 1 fucking mil! O.O jag kommer dö.... sen ska vi "leka" och "lära känna varandra" under tiden tydligen ^^ men jag tror det blir kul, man vill ju lära känna klassen bättre liksom :) och allt har gått bättre än väntat med skolan, fett skönt! ... nu insåg jag att jag skrivit en ganska lång boring text.... så nu ska jag sluta skriva.... haha xD ha en trevlig helg allihopa :]
*bry er inte om ifall nått är fel stavat, jag suger på att stava och pallar inte gå igenom texten xD"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0